sobota, 23 marca 2013

[134] Hello!

A któż to? Nowa szabloniarka? Naprawdę? Tak, tak, nie mylicie się, oto ja, Shadow, właśnie wstąpiłam do Nagłówkowego Świata! Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, że zostałam przyjęta na staż. Jest to moja pierwsza szabloniarnia i strasznie się stresuję, że nikomu moje szablony się nie spodobają, albo nie zostanę pełnoprawną szabloniarką. Jednak trzeba w życiu próbować różnych rzeczy, a ponieważ uwielbiam wyzwania to wywnioskowałam, że nie szkodzi spróbować. I tak oto się tutaj znalazłam. :) Nie przedłużając, na razie mam 4 szablony.



Nie wiem, co myśleć o tym szablonie... Z jednej strony mi się podoba, ale z drugiej wkurza mnie ta trochę ucięta głowa dziewczyny.


 [Podgląd/Pobierz]

Ten podoba mi się bardziej. A w szczególności zdjęcie Blaky Lively, bo przyznam szczerze, że po prostu musiałam wykorzystać tą sesję.^^


[Podgląd/Pobierz]

To jest raczej mój faworyt z tej notki, ale jest taki... za ciemny. Pomyślę, to w następnym poście może dodam jaśniejszą wersję.


[Podgląd/Pobierz]

Ten również mi się podoba. :D Jest taki... delikatny moim zdaniem. Nie wiem jak to ująć, ale nawet mi samej przypadł do gustu, a zazwyczaj moje prace mi się nie podobają.

Na razie to tyle. W następnej poście postaram się dodać więcej szablonów, a kilka już nawet zaczęłam, tak więc przygotujcie się. :3 I w związku z tym, że nigdy wcześniej nie wykonywałam zamówień to przyjmę tylko 1 zamówienie na cokolwiek. Mówiąc cokolwiek mam na myśli szablon, nagłówek, a nawet tło na facebooka mogę spróbować zrobić. Co tu dużo mówić - mam nadzieję, że moje prace przypadły Wam do gustu. :) Ale jak na razie to tyle. :)

7 komentarzy:

  1. Szablon 3, ooo tak. Jest wręcz wspaniały *.* Nie mogę się na niego napatrzeć. Dla mnie normalnie mucha nie siada :) Świetnie wychodzą Ci te szablony...
    Cieszę się, że jest nas coraz więcej. Z takimi szablonami staż na pewno przejdziesz, bez wątpienia!
    Co do szablonu pierwszego ta głowa ujdzie, ale tło zrobiłaś wspaniałe.
    Osobiście nie przepadam za panią Lively, ale to zdjęcie jest ujmujące. Takie delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. ;) Ja mam właśnie wątpliwości co do stażu, bo jak patrzę na przykład na szablonownicę, to od razu zaczynają do mnie napływać różne myśli i się martwię, że go nie przejdę... Ale dobra, ja pesymistką jestem, więc postaram się mieć nadzieję. :P
      Ta, ja się tu głównie zapisałam, bo to nie jest jakiś strasznie sławny blog, ale w przyszłości ma szanse być popularny. :)
      Ja znowuż gdy zobaczyłam to zdjęcie Baky to po prostu musiałam je wykorzystać... Mam jeszcze jedno w zanadrzu i spróbuję zrobić z nim szablon. :3 Wyjątkowo ta sesja mi się naprawdę spodobała.
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
    2. Mówisz o sobie? Moje szablony nie wychodzą ( w przeciwieństwie do TWOICH i Immortal.) i jeżeli ktoś tu nie przejdzie stażu pomyślnie to ja -.-

      Usuń
    3. Wiara w siebie jest ważna "Nothing Significant" A nie! :) Ładne masz pracę. / Hadesowa

      Usuń
  2. Pobieram : [116] Shadows of My Heart na http://unique-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w twojej grafice, :) // Hadesowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :) Chciałabym zamówić u Was szablon :)
    Obojętnie przez kogo wykonany :D
    Hasło: Densaugeo
    Adres bloga: sadstoryabout1d.blogspot.com :)

    Chciałabym aby szablon był wykonany w ciemniejszych kolorach. Może nawet być czarno-biały. Za osobami może być Londyn czy jakiś motyw miasta. A postacie... One Direction i dziewczyna. Dla pomocy mogę podać zdjęcia:

    Zdjęcie One Direction
    http://fabulousmaguk.files.wordpress.com/2012/09/fabulous-one-direction-poster1.jpg


    Dziewczyna:
    http://www.img.loveit.pl/obrazki/20110808/fotomin/f56350448bc151664578173.jpeg
    :)

    No i jeszcze napis:
    Give me love like her
    'Cause lately I've been waking up alone
    Paint splattered teardrops on my shirt

    Hm... To chyba wszystko :)
    Z góry dzięki ^^
    Pozdrawiam, Zuza <3

    OdpowiedzUsuń