poniedziałek, 25 marca 2013

[135] Dead bite

Witam, witam. Dziś poniedziałek, ale muszę przyznać, iż minął mi on dobrze, ponieważ większość nauczycielek, w mojej szkole, nie było. Z tego to powodu miałam tylko 6 lekcji z czego dwie to zastępstwa, ahh jak miło. Teraz tylko do środy :) Dobra, dziś się nie rozpisuję bo nie mogę ruszać barkiem, przewiało mnie. Ahh, okropna ta pogoda! Wiosno czemu nie przychodzisz?


Zmierzch *.* Jestem wielką fanką, po prostu musiałam z nimi zrobić szablon. Sama piszę opowiadanie o tej tematyce...Ekhem, dobra...Edward jest księciem Wielkiej Brytanii, a Bella zwykłą studentką...To nie klimaty wampirów, ale imiona i wygląd bohaterów sobie zapożyczyłam. Co do samego szablonu to myślę, że nie jest on najgorszy.
 

Hollywood Undead, mój ulubiony zespół. Uwielbiam ich muzykę, to ona mnie głównie inspiruje. Szablon mnie się podoba, zrobiłam go, bo nie widziałam z nimi szablonu nigdzie. Toż to karygodne :p



Hmm, obiecałam Ci, że coś ''skleję''. Miałam trudności, ale mam nadzieję, że Tobie się spodoba. Jeśli nie to napisz, zrobię poprawki. 

Przyjmę jedno zamówienie na cokolwiek (nagłówek, szablon, tło na facebooka) pośród wszystkich złożonych.

Pozdrawiam, Immortal.
 

16 komentarzy:

  1. Hej! :) Już po poprzednią notką złozyłam zamówienie ale kazałyście pod osobą przez którą chcemy żeby był zrobiony szablon a w poprzednim poście było napisane że przyjmie 1 zamówienie, więc składam u ciebie :0 mam nadzieję, że zrozumiałas o co mi chodzi xd
    Więc: Chciałabym zamówić u Was szablon :)
    Hasło: Densaugeo
    Adres bloga: sadstoryabout1d.blogspot.com :)

    Chciałabym aby szablon był wykonany w ciemniejszych kolorach. Może nawet być czarno-biały. Za osobami może być Londyn czy jakiś motyw miasta. A postacie... One Direction i dziewczyna. Dla pomocy mogę podać zdjęcia:

    Zdjęcie One Direction
    http://fabulousmaguk.files.wordpress.com/2012/09/fabulous-one-direction-poster1.jpg


    Dziewczyna:
    http://www.img.loveit.pl/obrazki/20110808/fotomin/f56350448bc151664578173.jpeg
    :)

    No i jeszcze napis:
    Give me love like her
    'Cause lately I've been waking up alone
    Paint splattered teardrops on my shirt

    Hm... To chyba wszystko :)
    Z góry dzięki ^^
    Pozdrawiam, Zuza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ci Immortal za szablon jest cudowny ♥ Już dodaję button i z całego serca ci dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Cieszy mnie to, iż szablon Ci się spodobał ;)

      Usuń
  3. Hasło: Densauego
    Droga Immortal !
    Chciałabym zamówić szablon na tego bloga : http://change-your-life-1d.blogspot.com/.
    Chciałabym również, żeby na pierwszym planie było zdjęcie Victori Justice. Na drugim planie One Direction ( takie z 2012 roku. ) i na trzecim planie Londyn lub Nowy York. Kolory raczej jasne. W lewym, dolnym rogu nie może zabraknąć tytułu czyli : " Change Your Life ". Kolory jasne, najlepiej kremowy. Resztę pozostawiam Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Densaugeo.
    Chciałybyśmy zamówić szablon u Immortal .
    Chodzi o tego bloga :http://eyesset-tokill.blogspot.com/
    Chcemy żebyś połączyła zdjecia bohaterów z naszego opowiadania bez Eweliny , Gosi i P. Król
    zdjecia znajdziesz w poscie z bohaterami , tło najlepiej czarne . Najlepiej jakby szablon z tymi zdjeciami byl w takim rockowym stylu . Na szablonie chcemy zeby był napis
    Eyes Set To Kill
    Button juz dodany
    Czekamy na odpowiedź ( jeżeli mozesz to prosze o odpowiedź na twittera @LoveStayStrong_

    OdpowiedzUsuń
  5. Densaugeo.
    Chciałabym zamówić nagłówek u Immortal, na bloga nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com. Najlepiej, aby był w jasnych tonacjach ze zdjęciami Littlest Pet Shop i napisem :
    O wszystkim i o niczym
    by Yuka.
    Button już dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uf, nareszcie znalazłam trochę czasu, aby to skomentować. ;)
    1 szablon - Zmierzch... filmu nie lubię ze względu na aktorów i fakt, iż jest zbyt popularny, a ja nie lubię takich rzeczy. Moja siostra natomiast mówiła mi, że książka jest świetna w porównaniu do filmu, tak więc skuszę się na nią niedługo. Jeśli chodzi o szablon, to tak - zrobiłaś postępy, naprawdę. Przynajmniej ja odebrałam takie wrażenie. Nagłówki Ci dobrze wychodzą, widać, że masz potencjał, aczkolwiek muszę przyznać, że denerwują mnie te boki. :D Ja wolę, gdy wtapiają się one w tło, ale to moje zdanie. :P Aczkolwiek sam szablon podoba mi się. ;)
    2 szablon - Hollywood Undead? Jeśli mam być szczera, to nie znam tego zespołu, ale za chwilę włączę youtube i ich posłucham. :P Ale nie zbaczając z tematu - fajnie Ci wyszło, tak mrocznie (ach, jak ja uwielbiam takie klimaty! :D), no i spodobał mi się ten napis w lewym górnym rogu. ;) Ale ponownie ta sama uwaga - boki nagłówka! xD
    3 szablon - powiem tylko tyle, że nagłówek mi się naprawdę spodobał, ale przeraziła mnie dziewczyna w niebieskich włosach. xD Tak, wiem, to głupie i dziwne. I moim zdaniem ten fiolet tu nie pasuje, a przynajmniej nie ten odcień... lepiej by wyglądał ciemniejszy. Ten jest zbyt jaskrawy i ogólnie nie pasuje do całości.
    Okej, to na razie tyle. :P No i mam nadzieję, że się nie obrazisz, ani nic. ;) Ostatni szablon jest moim faworytem, ale ten fiolet mnie trochę do niego zniechęcił.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Densaugeo.
    Witam Immortal chce zamówić u ciebie szablony na blogi :
    1.
    http://everythingaboutyou36.blogspot.com/
    Chce żebyś połączyła dwa zdjecia głównych bohaterów ( Niall Horan i Bridgit Mendler ) wybierz sobie dowolne zdjecia , tło rownież myslałam nad jakimś jasnym kolorem. Do tego chce napis Everything About You.

    2.
    Drugi szablon potrzebuje na bloga : http://demiandniallstory.blogspot.com/
    Poszukaj dowolnego zdjecia Dialla ( Demi Lovato i Niall Horan ) Tło może być jakieś ciemne , wybierz jakies fajnie pasujace.
    No i to tyle :)
    Bardzo cie prosze o wykonanie tych szablonów juz od dawno suzkałam kogos kto mi je wykona , no i w koncu znalazłam tą stronke .
    Poinformuj mnie na twitterze czy przyjmiesz moje zamówienie @LoveStayStrong_

    OdpowiedzUsuń
  8. Haslo:Densaugeo
    Witaj, już raz zamawiałam to samo u Ronnie ale ku mojemu nieszczęściu odeszła stąd, więc ponawiam. :)
    Czy mogłabyś, Droga Immortal, wykonać dla mnie nagłówek?
    Chciałabym aby był podpisany, tak jak ten mój terażniejszy, z adresem mojego bloga i podpisem "Believe In Yourself".
    Mam problem co do obrazków, chciałabym aby była na nim całująca się para nastolatków (np. http://i2.pinger.pl/pgr40/55836c730017f3044fdc8d98/ca%C5%82uj%C4%85ca%2Bsi%C4%99%2Bpara.jpg ) ,jakaś samotna dziewczyna oraz poszczególne elementy takie jak na tym co mam teraz, typu jakieś kwiatki, krzaczki, jakaś ławka, motyl, coś takiego.;p
    Kolorystykę chciałabym niebiesko-szaro-pomarańczową, jesli dałabyś radę, byłabym bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam.;]

    OdpowiedzUsuń
  9. NA BLOGU PROELOSIAK.BLOG.ONET.PL ZACZĘŁY SIĘ ZAPISY DO BIG KONKURSU WIELKANOCNEGO! DO WYGRANIA 1250 KOMENTARZY ORAZ NIESPODZIANKA! // NIE CZEKAJ ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ!! // JEŚLI UWAŻASZ TO ZA SPAM PO PROSTU USUŃ TEN KOMENTARZ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć :)
    Chciałam złożyć zamówienie na bloga historia-hermiony-riddle.blogspot.com o tematyce Dramione.
    Hasło - Densaugeo. Kolorystyka dowolna, chociaż chciałabym by sprawiała marzenie "magicznej" i by nie była mroczna.
    Mam nadzieję, że zgodzisz się go wykonać, pozdrawiam - Flo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ; )
    Densaugeo
    Chciałam złożyć zamówienie na szablon na bloga kochaj-mnie-za-nic.blogspot.com
    Chciałabym aby było w nim zdjęcie przystojnego, uśmiechniętego chłopaka i naburmuszonej modelki patrzącej się na niego. w tle, za nim jakieś pole ze snopkiem słomy ; )
    Będzie mi miło jeżeli wykonasz szablon dla mnie ; )
    Pozdrawiam Lena ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. I discovered your weblog site on google and examine a number of of your
    early posts. Proceed to keep up the very good operate.
    I simply additional up your RSS feed to my MSN Information
    Reader. Looking for ahead to studying more from you in a while!


    Feel free to visit my web page :: x dating

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for expressing your ideas with this blog. Furthermore, a
    fantasy regarding the banking companies intentions any time talking about home foreclosure is
    that the lender will not have my repayments. There is a fair bit of time in which the bank will require payments every now and then.
    If you are far too deep in the hole, they are going to commonly demand that you pay that payment 100 %. However, i am not saying that they will have any sort of repayments at all. When you and the loan company can seem to work something out, your foreclosure process may end. However, should you continue to pass up payments under the n

    My blog - free online dateing

    OdpowiedzUsuń
  14. Appreciating the time and energy you put into your site and in depth information you provide.
    It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same
    unwanted rehashed material. Fantastic read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds
    to my Google account.

    Also visit my blog :: dating personals

    OdpowiedzUsuń
  15. Densaugeo
    hey chciałabym złożyć zamówienie na tło na mojego bloga :

    http://harryiginnypovoldemorcie.blogspot.com/

    Chciałabym, żebyś to ty wybrała zdjęcie.
    Na zdjęciu prosiłabym żeby był Harry i Ginny (Potter) mogą się całować czy coś lub może to być kilka wycinków zdjęć. To już jak ty uważasz.
    Odcień obojętnie jaki, ale chciałabym fioletowy. W każdym razie jasny;p

    OdpowiedzUsuń