piątek, 22 marca 2013

[133] Undead

Witam wszystkich :)
Jako, że jestem chora i cały tydzień przesiedziałam w domu zrobiłam kilka szablonów. Jestem też strasznie smutna, ponieważ odkryłam ostatnio bloga z opowiadaniem, który jest kopią mojej historii. Nawet niektóre zdania autorka przepisała tak samo jak u mnie, imiona też są takie same...Naprawdę, jedyne co zmieniła to kraj z jakiego bohaterowie pochodzą. Podziwiam brak inwencji twórczej niektórych ludzi.  Ale koniec użalania się, przechodzę do szablonów.


Wiem, że szablon nie jest najlepszy. Ale film "Wiecznie Żywy" polecam! Jeśli ktoś lubi zombie, trochę akcji i wielkie love story :) Mogę też powiedzieć, że w kinie się nieźle uśmiałam na ekranizacji tego filmu. No, a aktor jest naprawdę przystojny. 


Hmm, co by tu...Z tego jestem nawet zadowolona. Podoba mi się zdjęcie Taylor, więc postanowiłam je wykorzystać. Cytat na nagłówku również z jej piosenki :)

A teraz zamówienie na bloga :


Moje pierwsze zamówienie...Więc tak. Zamieściłam wszystkie postacie co było trudną sztuką, bo jest ich strasznie dużo. Zdjęcia wyszukałam sama w wujku google, mam nadzieję, że są dobre. Co do samego szablonu przyznam, że jeśli Ci się nie podoba mogę zrobić następny szablon :)

A teraz uwaga, uwaga...Bo całkiem coś z innej beczki, a mianowicie tło na facebooka. 


Muszę przyznać, że to tło mi się podoba. Sama mam je wstawione na fejsie :) Jest ono z nazwami zespołów, które słucham. Brakuje tylko mojego kochanego Hollywood Undead i Nirvany. 

Dziś na tyle. Mam nadzieję, że prace są choć minimalnie przyswajalne. Heh, okej. 

 Przyjmę jedno zamówienie na NAGŁÓWEK (nie szablon). Mogę też wykonać tło na facebooka, tylko proszę podać zdjęcia z jakich ma być zrobiony. 
 
Do zobaczenia...!
Pozdrawiam Immortal. 

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się :D Bardzo ci dziękuje!! :D ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hasło: Densaugeo
    Droga Immortal !
    Chciałabym zamówić nagłówek na tego bloga : http://change-your-life-1d.blogspot.com/.
    Chciałabym również, żeby na pierwszym planie było zdjęcie Victori Justice. Na drugim planie One Direction i na trzecim planie Londyn lub Nowy York. Kolory raczej jasne. W lewym, dolnym rogu nie może zabraknąć tytułu czyli : " Change Your Life ". Kolory jasne, najlepiej kremowy. Resztę pozostawiam Tobie :)
    Wasze szablony są mega !

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw zacznę od tła na facebooka - świetne! A tym bardziej, że Paramore i The Pretty Reckless to również moje ulubione zespoły. :P Hm, może ja też kiedyś zacznę robić tła?
    Teraz szablony - także bardzo ładne i widać, że masz do tego smykałkę. ;) Jednak w pierwszym szablonie mogłabyś poprawić jedną rzecz, a mianowicie: chłopaka z "Wiecznie żywy" powinnaś potraktować miękką gumką, tak jak dziewczynę. Efekt byłby sporo lepszy. ;) I tu również mogłaś trochę bardziej popracować nad kodami CSS oraz dać inne tło, bo czerwone średnio pasuje i strasznie drażni oczy, a także psuje wzrok. Pozwoliłam sobie pobrać na chwilę szablon, ale zrobiłam kilka poprawek.
    http://blog-probny-shadow-5.blogspot.com/
    Oczywiście szablon nigdzie nie zostanie użyty, dlatego też nie wpisywałam się do pobieralni, bo to chyba nie ma sensu. No chyba, że wy macie jakieś zastrzeżenia, bo nie chce sprawiać problemu. ;) I jeszcze pewnie jak zauważyłaś - poprawiłam trochę nagłówek. Tak chyba lepiej wygląda, bo obraz wtapia się w tło. :) Co do kodów CSS - ja je biorę z Tajemniczego Ogrodu, kiedyś jeszcze od Elfaby, ale teraz zaczęłam korzystać z Land Of Grafic, bo tam jest ich najwięcej. :)
    Co do drugiego szablonu... On jest moim faworytem z tej notki. Nie tylko dlatego, że umieściłaś w nim Taylor, ale i ogólnie wyszedł Ci ładny. :) Tylko jedno zastrzeżenie - tak jak wcześniej, mogłabyś boki nagłówka potraktować miękkim pędzlem, tak aby wtapiał się w tło. ;)
    No i ostatni - tutaj jest trochę większy problem, bo ja na twoim miejscu dogadałabym się z zamawiającą, aby trochę odjęła tych postaci, bo jest ich stanowczo za dużo. Ta ilość psuje całość, przez co niezbyt mi się to podoba, aczkolwiek z tego co widzę, to zamawiającej przypadł do gustu. ;)
    To chyba wszystko. Mam nadzieję, że nie przyjęłaś źle tego, co powiedziałam, bo chcę Ci tylko pomóc. Ja sama nie mam aż tak dużego doświadczenia w robieniu szablonów, ale staram się pomagać innym w razie czego. ;) Nie martw się, bo szablony wychodzą Ci bardzo ładne, z tym moim faworytem to aż mam chęć stworzyć bloga i go wstawić. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, i jeszcze jedno. Nie wiem czy powinnam to tu pisać, ale oj tam. :P Wysłałam zgłoszenie do naboru. ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za tak wyczerpującą opinię. Moim faworytem również jest szablon drugi :) A muszę powiedzieć, że to był mój pierwszy szablon jaki kiedykolwiek zrobiłam. Z kodami CSS ciągle pracuję, korzystam z
      http://dusza-anayi.blogspot.com/
      Tam również jest ich bardzo wiele :)
      Szablon z "Wiecznie Żywy"...Tu właśnie miałam problem z tym chłopakiem, dziękuję Ci za pomocne wskazówki. Oczywiście, że mnie tym nie uraziłaś. Liczyłam właśnie na szczere opinie i rady :)
      Mam nadzieję, że zostaniesz przyjęta do załogi :)
      Pozdrawiam Immortal.

      Usuń
  4. Tło na fb jest bardzo ładne. Podoba mi się. Co do szablonów, to mam podobne zdanie jak osoba nade mną, więc chyba nie sensu pisać jeszcze raz tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: Densaugeo

    Droga Immortal, chciała bym zamówić u ciebie szablon na bloga http://live-in-hope-of-a-beautiful-love.blogspot.com/ .

    Zdjęcia :

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m8cwtdjE331rnlhv7o1_500.jpg

    http://www.twistmagazine.com/upload/2013/February%20/jade-thirlwall-new-hair.jpg

    Oraz tło londynu , budki , big ben itp . Tutaj daję ci wolną rękę bo wiem jak to doskonale zrobisz i jak dobrze dobierzesz zdjęcia .


    Kolory chcę aby były pastelowe : fioletowy, niebieski, zielony i gdzie nie gdzie czerwień .

    Prosiła bym także cytat : Live in hope of a Beautiful LOVE .

    Układ : Chcę karty na górze oraz kolumny po lewej stronie i prawej zaś posty po środku.

    Z góry dziękuje za przeczytanie i bardzo prosze o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby ♥ Pozdrawiam i miłej pracy Ci życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Linkuj podglądy, bo dla niektórych może być uciążliwe to, że podgląd bez woli czytelnika, pobiera mu się na komputer.
    Swoją drogą, ładne to tło na fb :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń