piątek, 3 maja 2013

See you... someday...

Pochwalony, LittleEd Sheeran z tej strony. Też słyszycie tą smutną nutkę w moim głosie? Tak, odchodzę. Wiem, że byłam tutaj bardzo krótko i nie powinnam tak odchodzić po dodaniu zaledwie dwóch notek i zrobieniu jednego zamówienia (do tego nie tak, jak prosiła mnie o to zamawiająca). I chcę Was za to przeprosić. Mimo tego, że byłam tu strasznie krótko, to zdążyłam Was polubić i z pewnością mogę powiedzieć, że pracowałam na wspaniałej szabloniarni z jeszcze wspanialszą załogą  i chyba nigdy nie zapomnę tych wszystkich miłych słów dotyczących moich prac.
Pozostaje mi tylko się z Wami pożegnać i czekać na "kolejne spotkanie" gdzieś indziej.
Do zobaczenia!

P.S. Oczywiście wykonam to zamówienie, które złożyłaś, Fallen Savior, i najprawdopodobniej wyślę ci je na maila albo ewentualnie przez gg.

5 komentarzy:

  1. Szkoda... Mam nadzieję, że jeszcze się gdzieś spotkamy w blogsferze. ;)
    Pozdrawiam, Frambuesa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram szablon z notki [146] Keep the blue flag flyin high (ten z Torresem) na bloga frambuesadulce.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam szablon One Direction na bloga http://blogoonedirectionloveforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pobrałam szablon 116 na bloga : http://patusia90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń