środa, 1 maja 2013

[148] Never lose hope.

Hej, dzisiaj jestem z zamówieniem, które miałam zrobić i z pierwszym szablonem, jaki zrobiłam (yeah!!! udało mi się!!!). Za te zamówienia przepraszam - są do niczego, ale obiecałam i dodaję. Przez chwil miałam nawet na nie pomysł, ale zniknął on w momencie otworzenia gimpa (tak, na razie robię szablony/nagłówki z gimpie). Ale ja już nie przedłużam, tylko przechodzę do prac. Na pierwszy ogień idzie szablon.

Tak, wiem, że jest tak strasznie prosty, że bez sensu jest to, że go tu wstawiam, ale może akurat komuś się przyda (w co szczerze wątpię). A udało mi się go zrobić dzięki Elfabie, która jednak przywróciła wszystkie notki, łiiiiiii! Jej instrukcje są niezastąpione.
Kolejna rzecz - nie dodałam tła do ściągnięcia, bo myślę, że jeżeli ktoś będzie chciał to wstawić, to chyba da radę wrzucić nagłówek do painta (najlepiej do tego z XP), przerzucić/obrócić go w pionie i zmienić wysokość na 10 px. Tak, to była taka mini instrukcja. 
No i możecie jeszcze na górę do kolumn wstawić jakieś przezroczyste obrazki o dowolnej długości i szerokości, po to, żeby gadżety nie nachodziły na nagłówek.
I się niepotrzebnie rozpisałam.
Ach, i jeszcze przepraszam za te niewycięte fragmenty screena, ale już mi się nie chciało bawić w zaznaczanie i wklejanie do innego okna.



A tutaj są trzy wersje nagłówka dla Fallen Savior. Każda z nich nadaje się co najwyżej do wrzucenia jej do kosza i jak najszybszego opróżnienia go, bo są okropne i patrzenie na nie może spowodować wadę wzroku lub całkowitą ślepotę. Tak tylko ostrzegam. Jeżeli chcesz, to mogę spróbować zrobić to zamówienie jeszcze raz, ale nie obiecuję, że wyjdzie z tego coś lepszego, więc może po prostu zgłoś się do innej szabloniarki. Decyzja należy do ciebie. 
Mi najbardziej podoba się trzecia wersja, bo:
Pierwsza jest dziwna. Nie podoba mi się. Ten facet na dole jest dziwny (dlaczego ja go znikąd nie kojarzę?!).
Druga jest taka jakaś bez wyrazu. Nie wiem. I chyba zły tryb tej warstwy z dziewczyną ustawiłam. Tak właśnie mi się wydaje. Mogę go poprawić, jeśli ta wersja spodoba ci się najbardziej.


Myślę, że to wszystko. Jeśli będą zamówienia, to przyjmę ich kilka - nie wiem ile dokładnie. Zobaczę. Do przeczytania.

Credits: 1 | 2 | 3 | 4


P.S. I zapomniałam dodać nicku na tych nagłówkach, ale to już mój problem. Nie będę tego zmieniać, bo mi się nie chce. Nawet sobie nie wyobrażacie, co to by było jakby mi się chciało, tak jak mi się nie chce :D

P.P.S. Oddałabym mojego laptopa za linki do jakichś ładnych sesji jakichś ładnych modelek czy aktorek, czy kogo tam jeszcze macie,

P.P.P.S. Jeżeli coś pobieracie, to napiszcie.

4 komentarze:

  1. Moim zdaniem z tych trzech nagłówków ten trzeci najlepszy.
    Ostatnio szukałam stron z sesjami zdjęciowymi, m. in znalazłam: http://www.sesjazdjeciowa.com/ , http://allemedia.pl/ na pewno się coś wybierze. ; ) znalazłam jeszcze kilka chyba, ale w tym momencie nie mogę znaleźć gdzie linki zapisałam ;//.
    Pozdrawiam, Frambuesa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też mi się tak wydaje. Te dwa pierwsze są dziwne. Bardzo dziwne.
      Dziękuję za te sesje - na pewno skorzystam :D

      Usuń
  2. Cześć, dziękuję za zralizowanie zamówienia. c;
    Mi się podoba 2 i 3 nagłówek,ale niestety kilka rzeczy mi nie pasuje. :( Chciałabym Cię poprosić, jeśli się zgodzisz, o poprawienie nagłówka/ wykonanie nowego.Dałabym Ci 2-3 zdjęcia, które byś wplotła.
    Jeśli się nie zgodzisz to użyję 2/3 szablonu.:D
    Jeszcze raz dziękuję. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się zgodzę :D Wiem, że te nagłówki są okropne, więc podaj mi linki do tych zdjęć, a ja zobaczę, co da się zrobić :D

      Usuń