środa, 6 marca 2013

[127] Out Of Control

Hejo! Dzisiaj notka trochę na szybko :) 
Ogólnie rzecz ujmując: nie ma mnie przez kolejny tydzień (jeśli dobrze pójdzie) na gg, na emailu, ani na fejsie. Jedynym wyjątkiem jest Frozen, z wiadomych przyczyn - szefowa ;D 
Pytanie: dlaczego?
A no dlatego, iż mam teraz taki szum w szkole, że nie mam czasu nawet meczu obejrzeć (!). O, zgrozo... Uczę się od powrotu ze szkoły do 18. Od 18 do 19 mam przerwę (zazwyczaj wtedy śpię), a potem znowu do 22 się uczę. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie lżej. 
Tytuł mega-adekwatny do aktualnego stanu w moim życiu szkolnym ;)

A co słychać u Was? Chętnie poczytam Wasze relacje; zawsze to bardziej interesujące niż kolejne opisy postanowień traktatów...

Dzisiaj tylko dwa szablony wolne
pobierz
Trzy zdjęcia i... Voila! Masakra gotowa ;]
No, a tak na poważnie, to sama nie wiem, co o nim myśleć.
Podoba Wam się styl minimalistyczny? :D

pobierz
Z kolei ten miał wyglądać zupełnie inaczej.
Efekt niedopasowania zdjęcia widzicie powyżej ;(
Swoją drogą, bardzo ładna jest ta Bonnie ;)

Piszcie co o nich sądzicie, czytajcie regulamin, pobierajcie, informujcie! ;)
Pozdrawiam ;*

______________________________________________________
edit 07.03.
Wykonam wybrane przez siebie zamówienia.
Tylko dlatego, aby zamówienia nie były robione na siłę i spodobały się zamawiającym. 
Ale również dlatego, iż nie wiem, ile czasu będę w stanie wygospodarować na rzecz robienia szablonów.

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Densaugeo

    Szablon z Bonnie to absolutne cudo! *-*
    Pobrałam go na bloga make-love-not-horcruxes.blogspot.com :D
    Jeszcze nie wiem, czy go wykorzystam, ale jeżeli tak to na pewno wstawię button Waszej szabloniarnii.
    Zresztą aktualnie też mam tam Wasz szablon, tylko że autorstwa Frozen :P
    ~~xoxo~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit:
      Wstawiłam go na bloga i na pewno zostawię.
      A teraz podziwiam *w*
      ~~xoxo~~

      Usuń
    2. Bardzo mnie cieszy fakt, że komuś się spodobał jednak ten szablon :)
      A tak z formalności, przypominam o buttonie :)

      Usuń
    3. O kurczę, zapomniałam.
      Już to naprawiam :3

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. omomomomomomo*____*
    ten pierwszy jest świetny. bardzo mi się podoba.
    bonnie nie lubię. bardzo nie lubię. ale szablon jak najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło: Densaugeo
    Droga Frozen !
    Chciałabym zamówić szablon na tego bloga : http://change-your-life-1d.blogspot.com/.
    Chciałabym również, żeby na pierwszym planie było zdjęcie Victori Justice. Na drugim planie One Direction i na trzecim planie Londyn lub Nowy York. Kolory raczej jasne. W lewym, dolnym rogu nie może zabraknąć tytułu czyli : " Change Your Life ♥ ".
    Szablon przyślijcie na : tori.justice@onet.pl
    Wasze szablony są mega !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ronnie, mam do Ciebie prośbę.
    Czy mogłabyś podpisać ten oto nagłówek - http://believe-in-yourself-poland.blogspot.com/ ?
    Believe In Yourself a mniejszym druczkiem adres bloga gdzies w rogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mój nagłówek :)
      Jasne, podpiszę :)

      Usuń
    2. Nie wiem co jest źle, ale mieszczę się w limicie i zrealizowałam regulamin. Coś jest nie tak ?

      Usuń
    3. Dziękuje Ci.
      Nagłówek prześliczny. ;]

      Usuń
  7. Maddie, jeśli chcesz zamówić szablon u Frozen, to nie pisz pod moim postem, tylko "pod ostatnią notką danej autorki".

    Claudia Mogę podpisać tylko w taki sposób. Napisu u góry nie usunę, ponieważ nie mam zapisanego nagłówka w wersji roboczej. Link: http://s6.ifotos.pl/img/naglowek-_xqnpaap.png
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo. :)
      Bardzo mi się podoba.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń