wtorek, 5 marca 2013

[126] Selah Sue – This World

Dawno mnie tu nie było no cóż.. ;)

zamówienie :

wykonałam je troszkę inaczej niż było w planach, ale obecnie mam natłok zamówień..
więc mam nadzieje że ta praca ci finałowi przypasuje. Jeśli nie.. to zamów po prostu
u Frozen bądź Ronnie. Niestety mam inne style i inny talent w programach.

Zrobiłam parę nagłówków..






Jeśli chcesz zamówić coś to zamawiajcie, wybiorę zamówienie które mi się spodoba ale też będę w stanie go zrobić. Tylko przeczytajcie Regulamin!

Zapraszam na mój blog :


Odbywa się konkurs graficzny, nadal można się zgłaszać!

9 komentarzy:

  1. Hasło:Densaugeo
    Adres bloga: stereo-soldier.blogspot.com

    Jestem tu dopiero teraz, ale pobierałam kiedyś już jeden szablon i muszę przyznać, że wszystkie prace są na wysokim poziomie. Ostatnio odwiedziłam jedną szabloniarnię, ale moje zamówienie tam zostało totalnie rozwalone: źle powycinane postacie i kolory to prawdziwy koszmar.

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, bo jestem w kropce, a tamten szablon jest do kitu, żeby brzydko się nie wyrażać.

    Tak więc chciałabym, żeby na szablonie znalazły się te osoby:
    http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=22731644
    http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2012/311/5/7/gorgeous_jade_thirlwall___by_littlemixfans-d5ka3qf.png
    http://www3.images.coolspotters.com/photos/965791/zayn-malik-gallery.jpg

    Chciałabym by na szablonie znalazły się te cztery osoby: Jade Thirlwall, Zayn Malik, Taylor Momsen i Harry Styles. W tle mogłoby znajdować się coś kojarzącego się z Londynem. Kolory są mi obojętne. Może jakaś zieleń czy jakiś inny ciemny kolor:)
    Jeśli zdjęcia będą nie pasowały to możesz wybrać jakieś sama. Zdaję się na ciebie, bo zależy mi bardzo,a sama nie umiem tego wykonać. Może znaleźć się tam napis: "I`ll make you believe again".

    Twoje prace są o cudowne. Mam nadzieję, że byłabyś w stanie coś zdziałać:)

    Jeśli możesz to odpowiedz mi na blogu albo tu, czy podjęłabyś się tego, bo inaczej nie wiem co zrobię:(

    Pozdrawiam<3

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ostatni ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaznaczam, że kopiowałam to zamówienie z ostatniej notki Frozen. Nie mam pewności czy przyjęła moje zamówienie czy nie, dlatego piszę też tutaj c;

    Densaugeo!

    Chciałabym zamówić szablon na rosalie-hale-another-story.blogspot.com
    Szablon utrzymany raczej w ciemnych kolorach, fajny byłby granat i fiolet :)
    Zdjęcie to http://4.bp.blogspot.com/_RNcFUcCkgSQ/TKd6vOlaazI/AAAAAAAAB9o/45VpnsO5Tr4/s1600/Nikki+Reed+in+Pretty+Pink+Sundress+Fashion+Model.jpg lub to http://www.inspiredbythis.com/wp-content/uploads/2012/03/Paul-McDonald-and-Nikki-Reed-Music-Video-8.jpg
    W tle może jakieś... miasto? Kwiaty? Puzzle? Zegar? Według Twojego uznania. Możesz tam wstawić co Ci się będzie żywnie podobało :)
    I napis: "w układance życia ludzie niczym puzzle dobierają się parami, tworząc własną definicję szczęścia".
    Z góry dziękuję. Już kiedyś zamawiałam szablon i wiem, że sa przepiękne. Zdaję się na Ciebie ;)

    Ach, jeszcze jedno. Gdybyś zgodziła się przyjąć moje zamówienie, wówczas dopiero wkleję button szabloniarnii. Obecnie mam inny szablon i muszę mieć ich button.

    osobiście skłaniałabym się bardziej ku drugiemu zdjęciu :)
    ~~xoxo~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem wychodzi tak, że dwie szabloniarki robią zamówienie dla jednej osoby, co automatycznie doprowadza do tego, że jeden szablon jest odstawiany = zmarnowany czas jednej z osób.

      Usuń
    2. Wykonam twoje zamówienie. Chyba chcesz, żeby była to Hadesowa, wtedy napisz, a wybiorę inne zamówienie.

      Usuń
    3. Dziękuję! I przepraszam za zaistniałą sytuację - po prostu nie byłam pewna.
      Chciałabym żebyś wykonała go Ty, Frozen ;)
      Dzięki za przyjęcie mojego zamówienia!

      Usuń
    4. Czy mogę poprosić jeszcze o button bloga? :)
      ~~xoxo~~

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń