niedziela, 9 grudnia 2012

[113] When A Dead Man Walks

 Zamówienia:





Wolny:

Chyba się wypalam.
Zrobiłam po dwie wersje zamówień, ale jeśli żadna nie będzie się podobać, to wykonam kolejne :)
I jeszcze zapraszam Was tu <klik>. Przepraszam Hadesową, że musiałam dodać notkę zaraz po niej, ale zostałam poproszona o to, żeby opublikować szablon przed 10.12.
Zamówienia... Jeśli ktoś bd chciał u mnie zamówić, to przyjmę te,które najbardziej mi się spodobają.
Ale zawsze możecie zamówić u Hadesowej, bo ona miała chyba limit dwóch zamówień w poprzedniej notce :)



8 komentarzy:

  1. Podobają mi się.. <3 Nie ma sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ci dziękuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zamówić szablon z szarymi poziomymi paskami w tle, a reszta, to już zdaję się na Ciebie http://www.szarepaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebowałabym ciemny, mroczny szablon z kolumnami po obu/jednej stronie (to mi jest już bez różnicy). Kolor czcionki chciałabym jak najbardziej neutralny, najlepiej biały lub jasno szaro. Ze skłonnościami ku temu drugiemu. Jeżeli zaś idzie o nagłówek... mroczny, ciemny zamek, najlepiej w stylu romańskim. I bardzo zależałoby mi na umieszczeniu około 5 kart (w sensie tych linków, nie wiem, czy użyłam poprawnej nazwy) pod nagłówkiem. Naprawdę z góry dziękuję.
    www.zamek-krwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za szablony! Pobrałam pierwszą wersję na bloga kwestia-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hej chcialam sie zapytac czy nie zrobilas bys mi szablonu, mi to za specjalnie nie idze wiec jezeli tak daj mi znac luck-fate-journey.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń