sobota, 8 grudnia 2012

[112] National Anthem

Witam..

Zamówienie dla Bellatrix


Mam nadzieje że ci się podoba i nie zawiodłaś się na mnie przez przeciąganie czasu..
Zrobiłam 2 darmowe szablony.
Co prawda wyszły nie tak jak chciałam ale chyba wam przypadną do gustu. ;)
 
     
Zrobiłam dwie wersje z tą dziewczyną u góry, nie wiem jak się nazywa.
Z Laną mi się najbardziej podoba <3

LIMIT [2]
Na razie zamawiajcie bardziej takie radosne jak możecie :) Może to dziwnie wam wyglądać ale bardziej lubię robić wesołe szablony niż ponure i smutne :D

3 komentarze:

  1. Szablon jest w porządku, tylko jak na mój gust za dużo wszystko się zlewa. Chciałabym mieć Tay wyraźniejszą, jak tego pana, którego nie jestem w stanie poznać. :c
    napisz proszę na moje gg: 24463435. Mam nadzieje, że nie obrazisz się na mnie, ani nic, jak poproszę o poprawę? :(

    Co do darmówek, z Laną jest przecudowny! Właśnie mniej więcej o coś taikego mi chodziło, tyle że mroczniejszy :>
    Co do tych dwóch pierwszych, jakoś lepiej widzę je w pierwszej wersji.


    Po za tym, dzięki za chęci. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ten drugi z tą dziewczyną. To chyba Lily Collins, ale nie jestem pewna. Bardzo ładny. Lany nie lubię jakoś szczególnie, ale nagłówek mi się podoba, choć moim faworytem jest, jak już napisałam ten drugi z Lily.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę użyć nagłówek z Laną na swoim blog ? zakochałam się w nim *_*

    OdpowiedzUsuń