niedziela, 26 maja 2013

[152] Just stop it

....Cześć. Mam dla was duuużo zamówień i ani jednej darmówki. No cóż, tak już jest. Przejdźmy do zamówień
Dla Realistki 1D


Nie podoba mi się, chyba przez to że został zrobiony już dawno temu, a drastycznie zmieniłam styl wykonywania szablonów i nagłówków. 


Dla Jade West


Awwww...Ideał. Długo siedziałam nad literami i nie wiedziałam co mam robić. Ostatecznie wyszło to coś.


Dla Sophiexxx


Chciałam podziękować za to zamówienie. DAŁO MI TYLE RADOŚCI. Czuję się zaszczycona. Uwielbiam twoje opowiadania. Dzięki temu zamówieniu zrobiłam mój pierwszy szablon z tłami w postach i kartach! Brawo ja XD


Dla Pameli


Jakoś poszło xD Mi się podoba, ta kolorystyka - szare postacie i granatowawe tło... ale gdyby trzeba było coś zmienić - pisz

pobierz/ DODAM W EDICIE


Dla Ell Green


JB.... Lubię niektóre piosenki, nie jestem Bielieber ale jakoś poszło xD Mi się podoba.

pobierz/ DODAM W EDICIE

Dla Catching Feelings


Kocham robić nagłówki. SAME NAGŁÓWKI. Nie trzeba się męczyć przy szablonie :) To zamówienie było dla mnie miłym oderwaniem od codzienności bo MALIK. Kocham go.




To tyle. I jeszcze coś ważnego. Bardzo podobało mi się Na Nagłówkowym Świecie. Było mi trudno podjąć tę decyzję, ale muszę to powiedzieć. Może nie? Musicie się już domyślać. Po oddaniu zamówień, czyli dzisiaj, odchodzę. Bardzo dziękuję wszystkim za uwagę, za zamówienia, za miłe słowa. Bardzo miło pracowało się mi z wami, ale cóż. Czas na pożegnanie. Moje umiejętności urosły z tego poziomu _ do  tego -- i jestem z tego bardzo zadowolona. Ale wciąż dużo brakuje mi do perfekcji, więc odstępuję miejsca nowej, bardziej uzdolnionej dziewczynie ode mnie. Tej decyzji nie podjęłam od tak. Ona we mnie rosła, aż w końcu uczucia wybuchły, wpadłam w depresję i niestety. Może jeszcze do was wrócę. Na razie nie będę starała się o staż do innej szablonarni. Ograniczę się do szablonów na własne blogi. Pozdrawiam i dziękuję za wszystko - INNOCENCE

POTRZEBUJESZ POPRAWKI ZAMÓWIENIA? ZOSTAW GG W KOMIE, DOKOŃCZĘ PRYWATNIE. WAŻNE. PRZEPRASZAM, ALE MUSZĘ Z PRZYKROŚCIĄ POINFORMOWAĆ PAMELĘ I EL, ŻE ICH ZAMÓWIEŃ NIE MOGĘ DOKOŃCZYĆ. NO CÓŻ. DYSK TWARDY PRZEPALONY, A NOWY CZYSTY...MUSIAŁABYM ZACZYNAĆ OD ZERA. PRZEPRASZAM

9 komentarzy:

  1. zrobisz jakiś szablon z Niallem i Zaynem z 1D??? Proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj mnie na prywatnych blogach i popytaj, może uda mi się coś zrobić :)

      Usuń
  2. To ja dziękuję za piękny szablon.
    Pozdrawiam,
    Sophiexxx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo żałuję, że odchodzi. Życzę Ci powodzenia w dalszym tworzeniu grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No i dziękuję za to, że mogłam pracować z tak wspaniałymi ludźmi :D

      Usuń
  4. Miałabym prośbę, mógłby ktoś dla mnie zrobić szablon z jakąś dziewczyną czytającą książkę, bądź piszącą coś. Reszta to już dowolność. Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mógłby ktoś dla mnie zrobić szablon z Justinem Bieberem i jakąś dziewczyną?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę poprosić o szablon, który przedstawiałby Nialla, Harrego i jakąś dziewczynę, reszta dowolna. Chciałbym go umieścić na tym blogu : http://nobody-compares-to-you6.blogspot.com/ Oczywiście przeczytałam regulamin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Densaugeo
    chciałabym prosić o sam nagłówek do bloga http://pamietnikniny.blog.onet.pl/ nie jestem pewna czy robicie nagłówki do oneta, ale nie zauważyłam wzmianki o tym w regulaminie. Chciała bym w nim główną bohaterke mojego opowiadania, czyli czarnowałosą dziewczynę ze slytherinu. Na nagłówku mogłyby się też znaleźć jej prayjaciółki: blonwłosa- Hufflepuff, rudowłosa- gryffindor i o jasno brązowych włosach z Ravenclaw. Możesz też dodać gdzieś huncwotów, ale szczególnie Syriusza. Oczywiście zależy mi tylko na głównej bohaterce resztę możesz stworzyć według własnych przemyśleń. Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń