wtorek, 16 kwietnia 2013

[143] Can U Smile?

Hej, to znowu ja :) Pozdrawiam gorąco zimę, która mimo kwietnia nie chce sobie pójść... Na razie sny o wiośnie odkładamy i zajmujemy się szablonami :)
Dziś mam dla was tylko  darmówki... Z powodu braku zamówień :)
Więc jest ich kilka, mam nadzieję, że któryś przypadnie wam do gustu :)

Teraz wszystkie szablony wolne :)


Jest trochę oczojebny, no ale cóż. Naszła mnie wena na taki szablon i ...oto on... Faworytem notki nie jest ale..Ujdzie xD

Pobierz
PODGLĄD ----> klik w obrazek



No nie wiem... Jest taki sobie. Moim zdaniem mi nie wyszedł. 

PODGLĄD----> klik w obrazek




Przyjaciółka podrzuciła pomysł a więc jest. Nie podoba mi się. 
Dziwnie ułożyłam postacie... No i czcionki.

PODGLĄD----->klik w obrazek


Nie podoba mi się a mimo wszystko musiałam go zrobić... Genialna ja xD

PODGLĄD----->klik w obrazek


Ogółem - żaden wykonany przeze mnie szablon umieszczony w tej notce mi się nie podoba. 
Odnośnie zamówień - przyjmę 3 :)
Na cokolwiek :) 
No i podkreślam - wybiorę 3 z tych, które zostaną złożone, o ile takie będą, ale to już  mój problem xD Postaram się przyłożyć do robienia tych szablonów... Pozdrówka
Wasza
  Nothing Significant <3











5 komentarzy:

  1. Masz talent :3 Ogólnie wszystkie twoje prace podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... Ułożyłaś te szablony tak od najlepszego do... No nie no! Nie chcę przez to powiedzieć, że ten ostatni jest brzydki, bo bym perfidnie skłamała, ale najbardziej podoba mi się pierwszy na najmniej ostatni, o! Mam nadzieję, że tak jest dobrze napisane i cię tym nie urażę. (Taa... Twoje prace w porównaniu do moich... Lepiej nie porównywać.)
    W tym pierwszym, może i jest trochę kolorków, ale jest taki optymistyczny! Idealny na wiosnę!
    Drugi... Awww... Metallica, Apocalyptica, Iron Maiden... Dziewczyno, wiesz co dobre :D
    Trzeci - Trzy metry nad niebem... Kocham, ubóstwiam, uwielbiam, itp., itd. Taki trochę biały. Ale robi kontrast do drugiego!
    No i czwarty. Nigdy nie oglądałam Avengers (oj, wiem, że jestem zacofana :D). Ten facio trochę dziwnie wycięty na dole, ale ogólnie jest w miarę fajny :)
    No wiem, że komentuję i trochę krytykuję, kiedy sama lepsza nie jestem, ale coż... Mam nadzieję, że to Cię jakoś nie urazi i w ogóle...
    No dobra, mniejsza o to! Wszystkie szablony są cudowne (też chcę tak umieć!) i weź oddaj mi trochę swojego talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no własnie tego oczekiwałam, że ktoś porządnie powie mi jakie są moje prace, bo nie jestem tu po to żeby słuchać kłamstw :) Odnośnie ostatniego, to zrobiłam go tylko dlatego że miałam fazę na Iron Man'a xD No i jeszcze zespoły... Nie miałam czego tam wrzucić, a nazwy moich ulubionych zespołów idealnie się nadawały :)

      Usuń
  3. Hasło: Densaugeo

    Chciała bym zamówić szablon u Immortal na bloga : http://one-direction-another.blogspot.com ( blog jest w trakcie tworzenia bohaterów itp. )

    Zdjęcia :

    http://nosyeux.com/wp-content/uploads/2012/01/ebba-prin-foto-e1349264385435.jpg

    http://images2.fanpop.com/image/photos/12400000/Kaya-for-TWIN-Magazine-kaya-scodelario-12491416-318-470.jpg



    I to zdjęcie proszę aby było mało widoczne :

    http://images6.fanpop.com/image/photos/32600000/-emily-maya-emily-and-maya-32601494-500-280.png


    Kolorystyka ciemna ale nie za bardzo mniej więcej jak jest na tym szablonie : http://files.tinypic.pl/i/00366/xxw8kuabgu4a.jpg


    Cytat : Love tends to be different, not forgotten but surprising.

    Układ kart : Chcę karty na górze oraz kolumny po lewej stronie i prawej zaś posty po środku.


    Z góry dziękuje za przeczytanie i bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby ♥ Pozdrawiam i miłej pracy Ci życzę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadało by to powiedziec...REGULAMIN. "Zamawiaj tylko pod ostatnią notką danej autorki.". Tyle ode mnie.

      Usuń