wtorek, 9 kwietnia 2013

[140] "Tres metros sobre el cielo"

Siema!
Jestem Natalia, jestem strażystką na tym blogu. W tym roku skończę 16 lat.  Nagłówki/szablony które wykonuję, no, nie są idealne, ale w zrobienie każdego wkładam serce i nie traktuje żadnego na "odczep się".  Uczę się, i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. ; )





Ogólnie, to nawet mi się podoba. Prosty, ale taki fajny wyszedł.





>Tło<
KOD DO CSS: .header {height: 650px}


No niby fajny, ale jakoś tak nie wiem.  Nie podszedł mi.



No, to tyle na razie.
Mogę wykonać zamówienia.
Pozdrawiam, Frambuesa.!

4 komentarze:

  1. Ad szablon 1: Jest cudny. Po prostu.Taki... Prosty i zwyczajny. Podoba mi się.
    Ad szablon 2: Jest idealny *.* Mój ideał. Idealnie wycięte i wkomponowane zdjęcia, cudna czcionka w napisie..Jest po prostu niezmiernie boski.. Czekam na kolejne prace... Zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa. ; )
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. No hej, moim faworytem jest zdecydowanie szablon pierwszy. Niby prosty, ale to są moje klimaty. Ten mrok, tajemnica i w ogóle.
    Szablon drugi jest dobrze wykonany i wszystko jest dopasowane, ale nie podchodzi mi tak jak ten pierwszy.
    Co mogę jeszcze powiedzieć?
    Witaj w załodze !

    Pozdrawiam Immortal.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam dzisiaj dodać notkę, ale postanowiłam, że się powstrzymam i dodam później :D
    Mi, w przeciwieństwie do osób wyżej, podoba mi się drugi szablon. Chociaż tło postów, jest za jasne i dobrze by było je zmienić(lub ewentualnie kolor czcionki). A z resztą nie ma w niej polskich znaków, więc to też bym zmieniła, ale nie wtrącam się! No a poza tym, nagłówek jest na prawdę świetny! Fajne stocki w tym pierwszym :D
    I przepraszam, jeśli cię uraziłam czy coś tą moją krytyką, ale ja już tak mam, niestety (chociaż sama nie robię lepszych prac!).

    OdpowiedzUsuń