poniedziałek, 1 kwietnia 2013

[137] Not come back

Hej hej hej ;3 Mam dla was dzisiaj tylko 1 szablon i jedną odmowę. 
Szablon:
Dla bloga http://ran-potem-kochaj-mnie.blogspot.com/



szerokość bloga:  1090 px
prawy pasek boczny (sugerowane) - 500 px


Jest to nagłówek z tłem :) Przepraszam, że tak długo to trwało:)

EDIT***EDIT***EDIT***EDIT***EDIT***EDIT
YAY
Kolejny szablon zrobiłam dość szybko xD
Na bloga http://sameemistakess.blogspot.com/



Mój pierwszy szablon z HTML'em ;) Ale jaki to HTML napisany przez bloggera? xD Zrobiłam z samą Lucy, One Direction jakoś mi tam nie spasowało;/  Jest moim zdecydowanym faworytem tej notki xD


EDIT 2***EDIT 2***EDIT 2***EDIT 2***
Wiem, że mogłam poczekać, ale no cóż. Jak przyjdzie wena to muszę coś zrobić, bo jak ucieknie to już nie ma rady :) No i podkreślam - z poniższego zamówienia nie jestem zadowolona. Ani trochę. Po prostu zj****am go. I tyle. Zbyt dużo postaci... Jeżeli coś to pisz, poprawię i zamiast pojedynczych zdjęć wstawię jedno :)



Zmiana zamówienia

Myślę, że miniaturka jest zbędna :)




credits


Odmowa dla Missha Wang
Przepraszam...Jedyne, co mogę dla Ciebie zrobić, to nagłówek i tło, tak jak powyższe. Przepraszam. Powód? HTML'e nie za dobrze mi wychodzą, a znając mnie coś pochrzanię. 


Pozostałe zamówienia oddam w najbliższym czasie :)

I przyjmę 1 zamówienie - na tło na fb, profilowe na howrse, cokolwiek :)

21 komentarzy:

  1. Cześć, nagłówek jest ładny. Tylko ten chłopak jeden jest przycięty i to dziwnie wygląda. Ale poza tym jest ok. Możesz też pokombinować z kodami CSS, niekoniecznie z HTML'em.
    Szkoda, że odchodzisz. No, ale skoro podjęłaś taką, a nie inną decyzję.
    Pozdrawiam, Immortal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, byłam na maksa zmęczona. Od 23 do 3 w nocy próbowałam coś skombinować, a wyszło tylko to zamówienie. I tak nie jestem z niego zadowolona. Cała reszta wylądowała w koszu.

      Usuń
  2. Piękny szablon ;) Dobre rozstawienie postaci ;P
    A co do odejścia to dzisiaj 1 kwietnia, pewnie ci chodzi o Prima Aprilis ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa, no tak. Prima Aprilis, zawsze zapominam o tym durnym zwyczaju, heh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, jak mnie przestraszyłaś. Na prawdę żałowałabym, gdybyś odeszła, więc cieszę się, że dziś Prima Aprilis:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, że co? Ahaaaaa... Prima APRILIS! Boże, nie pomyślałam. Sorry że was nastraszyłam. Mój cel nie był taki, ale OK. Może... Jednak przemyślę to wszystko :)

      Usuń
    2. Mam pytanko - ty zrobiłaś ten szablon? http://frozenns.deviantart.com/art/Rosalie-Hale-359969673?q=gallery%3Afrozenns&qo=0

      Usuń
    3. Tak, coś się stało? :)

      Usuń
    4. Nie, po prostu pytam :) Koleżanka chce go pobrać na bloga, ale nie wie, czy to zamówienie czy nie, bo chce go pobrać :)

      Usuń
    5. Niech pobiera. Zamawiająca, że tak powiem, olała go. Skomentował notkę, ale nie pobrała tego szablonu do dziś, mimo że zmieniała już wygląd. Skoro on nie interesuje jej, to niech ktoś inny skorzysta :)Tylko odsyłam do regulaminu od razu :P
      /Frozen

      Usuń
    6. Już wiem gdzie jest problem. W szablonie jest błąd. Osoba składająca zamówienie nie mogła go pobrać, bo nie da rady. Sama sprawdzałam

      Usuń
    7. Wysłałam jej drugi link. Tu jest: http://www.sendspace.pl/file/b57a21add5aee055ebcc064

      Usuń
  5. NIE MA TO JAK EDIT NOTKI XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany jaki śliczny *_*
    Jest jeszcze lepszy niż go sobie wyobrażałam. Dziękuję bardzo xx
    Jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak ;3 Dziękuję za pochlebstwa, ale ja nie tak go sobie wyobrażałam :) No cóż, dziękuję :)

      Usuń
  7. oo Dzięki że wgl zabrałaś się za ten nagłówek, ehh no wiem że dużo jest tych postaci i wgl, więc przepraszam za trudność jaką miałaś robiąc ten nagłówek. Zapomniałaś dodać zdjęcie Louisa :) ale to nic, hmm i myślę może że jednak będzie lepiej jak zdjęcie chłopaków będzie jedno to może jakoś lepiej będzie wyglądać,bo troszkę chaotyczne to jest przez tą ilość postaci, przepraszam że tak wymagam i wgl :) więc jeżeli jest możliwość poprawienia tego to była bym bardzo wdzięczna :)
    od http://theway-i-feel.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ;) Widzisz, przez to wszystko wyleciało mi z głowy :) Jasne, że poprawię :)

      Usuń
    2. Zraz wstawię link do nowego nagłówka ;3

      Usuń
  8. A mnie się baardzo szablony podobają. Widać, że jest coraz lepiej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. pobrałam nagłówek i dodałam na bloga, także dodałam button :)

    OdpowiedzUsuń