poniedziałek, 11 marca 2013

[129] The End Of Story

Witajcie, kochani! 
Niestety, dzisiaj nie przychodzę do Was z szablonami, a jedynie z wiadomością. Nie będę się rozpisywać, ani tłumaczyć. Po prostu odchodzę z Nagłówkowego Świata. Może krótko tutaj gościłam, ale nie zmienia to faktu, że chociaż musiałam znosić zamówienia z One Direction ( ;p ) to i tak było tu miło. 
Bardzo dziękuję Frozen za to, że dała mi szansę tworzenia tutaj. Na pewno była to moja jedna z tych lepszych decyzji, gdy przełamałam się po roku przerwy i wysłałam zgłoszenie. Teraz na "nowo" poznaję tajniki graficznej sztuki, ale już nie jako laik ;) 
Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco :)

10 komentarzy:

  1. Niee....
    Nie odchodź..T-T
    Będę tęsknić...;[

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ;___;
    Robiłaś naprawdę śliczne szablony.
    Będziesz obecna może gdzieś indziej? :)
    ~~xoxo~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam się na staż na Zaczarowanych :)

      Usuń
    2. O, super, uwielbiam tę szabloniarnię :DD
      W takim razie może do zobaczenia :D

      Usuń
  3. Co ? - tępa mina. - Zwariowałaś ?! Nagłówkowy Świat bez Ciebie, o jak... Nagłówkowy Świat bez Ciebie. Nie odchodź ! Błaaaagaaaam... !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę tak głupio mi sie tak pytać, ale nie wiem co w tej sytuacji zrobić.
    Zamówiłam u Ciebie nagłówek, czy będzie mozna go zamówić jeszcze raz gdzie indziej u Ciebie czy zamówienie przepadło? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję go dla Ciebie wykonać w wolnej chwili :)

      Usuń
    2. Byłabym Ci bardzo, bardzo wdzięczna. :)

      Usuń
  5. Szkoda, Miłej pracy na Zaczarowanych ;) // Hadesowa

    OdpowiedzUsuń