piątek, 15 lutego 2013

Drugie Urodziny Naglówkowego Swiata!

 Dokładnie dziś mijają dwa lata, od kiedy publikujemy szablony na tym blogu. W ciągu ostatniego roku sporo się zmieniło, m.in. to, że od 25 sierpnia szabloniarnia funkcjonuje na blogspocie, lecz to nadal ten sam Nagłówkowy Świat. 
Sto lat, sto lat, Niech żyje, żyje nam!
(liczone do godziny 17.00, 14.02.2013)
Odwiedziny: 57.719
Komentarze: 1.449



Frozen przymnie 5 zamówień, Ronnie i Hadesowa wybiorą te, które im się spodobają.
Zamówienia należy składać na podstronie z szablonami urodzinowymi autorki, która ma wykonać dane zamówienie.
 Zamówienia złożone niezgodnie z regulaminem będą odrzucane.

To już wszystko. Dziękuję, że jesteście z nami. Mam nadzieję, że zobaczymy się za rok!

Na końcu chciałybyśmy podziękować każdej osobie, która odwiedza naszego bloga. To dla nas ważne, że z nami jesteście. To dzięki Wam NŚ funkcjonuje!
Chciałabym również podziękować :
-Elegance, za to, że dała mi szansę prowadzenia szabloniarnii, w która wkładała tyle serca;
-Ronnie, za to, że zawsze mi pomagasz i mogę na Ciebie liczyć;
-Hadesowej, za to, że jesteś z nami i dokładasz swoje cegiełki do naszej budowli;
-Isabell. ♥, za to, że jesteś jedną z niewielu osób, które rozumieją, co oznacza czytanie regulaminu.





22 komentarze:

  1. Wysłałam ci swoje pracę na email. Dosłownie zrobione przed chwilą. Zachorowałam tak nagle że nie ogarniałam połowy świata :c Mam nadzieje że mi to wybaczycie, a jeżeli ktoś chce u mnie zamówić to niech składa zamówienie tutaj, (HADESOWA) odbiorę je, ale oczywiście po dobrze przeczytanym regulaminie! :) Sto lat! <3 Dzisiaj nawet moja mama obchodzi uro. 60 latek.. Ojej ten czas tak szybko leci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to ja dziękuję Ci, Frozen, że przyjęłaś mnie na swój pokład i za Twoje dobre słowa, ale też za krytykę. Bardzo Ci dziękuję i tak samo jak Nagłówkowemu Światu, tak i Tobie życzę stu lat! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Złóż zamówienie w notce z szablonami urodzinowymi, autorki, która ma wykonać twoje zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram szablon na bloga: listy-pisane-noca.blogspot.com/
    Zapoznałam się z regulaminem. Dodałam button podlinkowany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, zostałam zaznaczona :3
    Dzięki.
    Darmówki bardzo mi się podobają *-*
    Szczególnie te ze Zmierzchu. Super Wam wyszły ;)
    No i wszystkiego najlepszego i żebyście wykonywały szablony jak najdłużej,bo są piękne :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam małą prośbę do Ronnie :)
    Strasznie podoba mi się jeden z Twoich szablonów (ten z Esme i Carlisle'em ze Zmierzchu) i chciałabym go pobrać.
    Tylko nie podoba mi się zdjęcie Esme.
    Czy dałoby się je zmienić? :)
    Podrzuciłabym Ci zdjęcie które chciałabym mieć zamiast tego. Bo to drugie jest OK.
    Jeżeli nie,to nie ma sprawy.
    Czekam na jakikolwiek odzew ;p
    ~~xoxo~~

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy przyjmujecie zamówienia na szablony z 1D. Koleżanka chce złożyć zamówienie, ale nie jest pewna czy wykonujecie jeszcze z 1D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę w sumie zrobić jakiś szablon z 1D, nie wiem, jak dziewczyny. /Frozen

      Usuń
    2. Dzięki za informację, koleżanka planowała złożyć zamówienie u Ciebie. Robisz świetne szablony, dla mnie wykonałaś dwa. Masz do tego talent.

      Usuń
  8. Hejeczka ! Zamawiałam tu szablon. Tylko nie wiem, czy dalej przyjmujecie szablony z 1D...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają Wasze szablony i naglówki i chciałabym zamówić naglówek na mojego bloga.
    Hasło: Densaugeo.
    Nie mam dużych wymagań. Na moim blogu publikuję opowiadania o różnych tematykach. Prosiłabym jedynie, aby na nagłówku znajdowała się dziewczyna, najlepiej smutna. Tło... dałoby się w barwie jasnej? i z elementami zieleni?
    adres bloga: http://miniaturki-elli.blogspot.com/
    Z góry dziękuję i mówię, że jest mi obojętne, kto wykona naglówek, gdyż przed chwilą przeglądałam prace wszystkich autorek i większość pzrypadła mi do gustu.
    Jeśli przyjmiecie moje zamówienie, to mam pytanie: Ile zwykle czeka się na szablon?
    Pozdrawiam i życzę, by Wasz blog wytrzymał jeszcze długi czas :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą znalażłam pasujący mi obrazek, i podaję linka do postaci:
      http://m.ocdn.eu/_m/5bb6d53ce5b6471c1c5693e9dc3b77c5,62,37.jpg
      I (taa, moja genialna pamięć) prosilabym o napis:
      "Wszyscy chcą zrozumieć malarstwo. Dlaczego nie próbują zrozumieć śpiewu ptaków?"

      Usuń
    2. Wybierz autorkę, która ma wykonać twój szablon.

      Usuń
    3. Okej, w takim razie mogłabyś to zrobić, Frozen?

      Usuń
  10. Frozen, tak, byłby idealny, gdyby kolory były jaśniejsze, może beż?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: Densaugeo
    Droga Frozen, już kiedyś zamawiałam u was szablon :) Jako że nie zawiodłam się ,postanowiłam zamówić kolejny :)
    Mój blog http://sour-cherry1d.blogspot.com/. Jeśli chcesz przeczytaj http://sour-cherry1d.blogspot.com/2013/01/bohaterowie-opis.html ,aby mniej więcej wiedzieć o co chodzi. Chciałabym ,aby na nagłówku zaistniała Ariana Grande ,Logan Lerman i Demi Lovato. Tak jak w przedstawionych postaciach prosiła bym ,tak jakby przedstawione dwie postacie. Kolory mogą być jasne lub ciemne. Jak będzie ci pasowało :) W tle może pojawić się Londyn lub One Direction. :) No i oczywiście nie może zabraknąć nazwy bloga czyli "Sour Cherry" :> Pozdrawiam i życzę, by Wasz blog wytrzymał jeszcze długi czas :* Jesteście wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hasło: Densaugeo
    Droga Frozen !
    Chciałabym zamówić szablon na tego bloga : http://change-your-life-1d.blogspot.com/.
    Chciałabym również, żeby na pierwszym planie było zdjęcie Victori Justice. Na drugim planie One Direction i na trzecim planie Londyn lub Nowy York. Kolory raczej jasne. W lewym, dolnym rogu nie może zabraknąć tytułu czyli : " Change Your Life ♥ ".
    Szablon przyślijcie na : tori.justice@onet.pl
    Wasze szablony są mega !
    PS. Anuluję poprzednie zamówienie.:>

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie w końcu składa się zamówienia? Tu czy pod notką urodzinową danej szabloniarki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod notką szabloniarki, ale ludzie widać nie potrafią się dostosować do woli szabloniarek -,- A szkoda. Bo w moim odczuciu jest to lekceważenie nas.

      Usuń
    2. No właśnie co jakiś czas sprawdzam co z moim zamówieniem i patrze, a tu coraz więcej.. -.-

      Usuń