czwartek, 7 lutego 2013

[124] The Silent Force

Zamówienie: a-little-puffly-story
Zamówienie: skysdiaryx

Przepraszam, ale mam już dość 1D. Nie cierpię tego zespołu, ale mimo to robiłam szablony z nimi. Idzie mi to coraz gorzej, co widać na załączonych szablonach. 
Dziś nie przyjmuję zamówień. 
Musze zrobić jeszcze kilka szablonów do notki urodzinowej.  Patrzyłam na propozycje i tam jest głównie Zmierzch, więc zrobiłam szablony ze Zmierzchem...
I tu moje pytanie. Kogo chcielibyście na szablonach wolnych?
Pozdrawiam :)
PS. Nabór nadal otwarty!

21 komentarzy:

  1. Frozen!
    Szablon świetny tylko mały kłopot ;/
    To nie jest JADE z lm tylko JESSY ;/ Tak poza tym jest bardzo ładne tylko właśnie z tą 2 twarzą problem ;d Dałoby się zmienić czy coś ? xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ogarnę to. W google wyskoczyło mi to zdjęcie, a że nie znam zespołu i one są bardzo podobne, nie wiedziałam. Jutro ci wyślę poprawioną wersję, jak tylko dorwę się do komputera:D
      Frozen.

      Usuń
    2. Jednak dziś dorwałam komputer. Tutaj masz wersję z Jade ;P
      Wszystko wstawiasz tak samo, tylko zamiast tamtego nagłówka ten: http://img560.imageshack.us/img560/2861/46893961.png
      Przepraszam za błąd :D Ja nie widzę dużej różnicy między nimi :P

      Usuń
    3. ok dziękuję i nie ma sprawy :)

      Usuń
  2. Chciałabym, się dowiedzieć czy zrobicie szablon dla mnie. Wiem, że macie dość 1D, ale właśnie WY robicie najlepsze szablony !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku,a kiedy ta notka urodzinowa? Czekam!
    Na szablonach wolnych,mmm?
    Najchętniej zobaczyłabym bohaterów Harry'ego Pottera,Igrzysk Śmierci lub Zmierzchu. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko ja nie przyjmuję zamówień pod tą notką :) poczekaj na notkę urodzinową.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ja zrobiłam jeden ze Zmierzchu, właśnie sugerując się propozycjami ;O
    Frozen, co ja przeżywałam! Nie miałam dwa dni internetu, a co najgorsze w obsłudze klienta straszyli, że naprawić mogą dopiero za tydzień!!! O.O To ja na to: zawał. Ale na ich szczęście przyjechali dzisiaj o 09.36. - dokładnie o tej :D
    Bo wiesz, ja jeszcze nie wstawiłam tych szablonów do notki urodzinooooweeej ;x - nie zabijaj ;*
    Tak, ja też mam dość słodkiego One Direction. Właściwie zastanawiałam się, czy my nie mamy przypadkiem w tytule bloga napisane "U NAS TYLKO I WYŁĄCZNIE SZABLONY Z 1D - SERDECZNIE ZAPRASZAMY, PRZYJMIEMY KAŻDE ZAMÓWIENIE!" Nie. Nie widziałam takowego.
    Kochana, wybacz za ten wywód.

    Twoje szablony jak zawsze baaaardzo mi się podobają :) Pierwszy jest mega <3
    Pozdrawiam :*

    PS pewnie jeszcze na poczcie Cię zaspamuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Densaugeo ;>
    Chciałbym prosić o nagłówek z One Direction i The Wanted...
    Dowolność zostawiam państwu, obojętnie. Ważne żeby był.
    Adres: http://friendship-fame-love.blogspot.com/
    Wasze szablony są piękne, genialne. Brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze,dziś nie przyjmują zamówień. Po drugie,jest napisane,że nie wykonują już z One Direction. Boże,tak trudno czytać -,-

      Usuń
    2. Yeeah! Chociaż jedna osoba. Isabell - dziękuję Ci ♥

      Usuń
    3. No właśnie! CZYTASZ - nie to, co reszta ;]

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej wiem ze nie przepadacie za 1D ale prosiłabym o szablon własnie z nimi i tymi dwoma dziewczynami http://3.bp.blogspot.com/-6wS7fpG9Ncc/T74_ZKBGujI/AAAAAAAAACQ/bBdFpu0t1y8/s1600/542312_439967459356326_394987433854329_93881618_224662784_n.jpg i tą http://img.loveit.pl/obrazki/20110922/fotomin/c802800c358f4419b396ad9.jpeg z góry dziękuje i o to nasz blog.http://dwasercadwieprzygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałabym znów to,co napisałam kilka komentarzy wcześniej.
      Już pomijając 1d, POD TYM POSTEM ZAMÓWIEŃ NIE PRZYJMUJĄ!
      Rany,podziwiam Waszą cierpliwość,szabloniarki ;d

      Usuń
    2. Ja zaczynam ją tracić :D

      Usuń
    3. Isabell- kochamy Cię. Na prawdę <3

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Spoko.
      Podziwiam Was za szablon,które dla mnie zrobiłyście.
      A wiem,jak trudno jest robić cały czas szablony o czymś,czego się nie cierpi. Sama 1D też jakoś nie trawię xd
      Mnie też denerwuje coś takiego ;d

      Usuń
  9. Hej Ronnie! Kiedy mogę się spodziewać zamówienia? :D

    OdpowiedzUsuń