niedziela, 20 stycznia 2013

[122] Catch your style!

* muzyka: James Arthur - Impossible *

Jestem padnięta. Choroba daje się mocno we znaki. Mam nadzieję, że jakoś to przetrwam. Ale czas na Gimpusia zawsze znajdę, więc...


oddaję zamówienie dla Katie Style z bloga the-smell-of-two-hearts-1d.blogspot.com.

Proszę o opinię. Jeśli się nie podoba, to może będę mogła jeszcze coś zaradzić ;)

(jeśli pobierasz, to będziesz musiała usunąć post i komentarze próbne, bo prawdopodobnie te rzeczy zostaną ;D ale to jest prosta operacja, więc powinnaś sobie poradzić :) )

_______________________________________________________________
edit:
Wykonam 1 zamówienie.

Jak Wam się podoba nowy szablon główny? ;)
_______________________________________________________________
edit 2:
Wykonam zamówienie dla Tessssss 
Nie wiem, kiedy je oddam, ponieważ mam teraz parę ważnych spraw na głowie.
Postaram się, aby nie było to bardzo długie poślizgnięcie w czasie ;)

xoxo

40 komentarzy:

  1. Śliczny, naprawdę dziękuje <3
    Ale mam problem z pobraniem i dodaniem na bloga ;(
    Jakbyś mogła jakoś mi pomóc to z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny szablon, jestem zachwycona *.* Gratuluję talentu ;) Czekam na więcej cudownych szablonów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny szablon! Mogę poprosić o zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Peskipiksi Pesternomi!
    To znowu ja, dopiero przed chwilą przeczytałam regulamin. Mój blog: listy-pisane-noca.blogspot.com
    A więc zamawiam szablon z Harrym Stylesem i jakąś site models, w tle ma być Londyn.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon jest bardzo ładny, ale nie lubię tego koloru. Przepraszam. Wszystko, tylko nie żółty i brązowy :/ Ale poza tym, że nie lubię żółci i pochodnych, to szablon jest śliczny :) Tak w ogóle, to jak pobiera się szablon, to nie ma postów próbnych, ani komentarzy. Nawet kart, które ty miałaś. Tylko wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie, to dobrze :D Bo nie pamiętałam, czy z tymi rzeczami się zapisuje właśnie xD

      Usuń
  6. Peskipiksi Pesternomi!
    Hej! Chciałabym zamówić szablon na http://illtakeyoutoanotherworldimaginy.blogspot.com/ . Niech będzie z One Direction, fotek nie mam, zdaję się na fachową rękę, w tle może być Big Ben. Kolory delikatne, pastelowe, najlepiej dużo błękitu i fioletu. Chciałaby jeszcze cytat "Bo jesteście najlepszym, co mnie w życiu spotkało"
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peskipiksi Pesternomi!
      Boże w końcu ktoś kto robi szablony z 1D ! aaaa! Mam nadzieje, że przyjmiesz moje zamówienie. ♥

      Chciałabym zamówić szablon na bloga:
      http://loveeverywhere2.blogspot.com/
      •Układ trój kolumnowy, taki jak teraz.
      •Co do zdjęcia zdaje się na Ciebie, ważne, aby znalazł się na nim Niall Horan.
      •Co do kolorów mogą być podobne do obecnych, powinny być ciemne, aby biała czcionka była dobrze widoczna.
      •Cytat: ,,So we can start it all over again..." Jego umieszczenie jest obojętne, ważne, żeby był dobrze widoczny, w okolicach zdjęcia, czcionka może być ozdobna, ale na tyle, żeby można było odczytać napis.
      •W tle może znaleźć się zdjęcie Big Ben`a, zachodzące słońce i jakieś jezioro, wszystko może pokrywać lekka mgła.(nie muszą być wszystkie, to już zależy od ciebie).

      Z góry dziękuję i pozdrawiam. :D

      Usuń
  7. Szablon jest śliczny. Na prawde mi się podoa ;) Tylko mi ucina pół Emmy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Peskipiksi Pesternomi!
    Boże w końcu ktoś kto robi szablony z 1D !

    Chciałabym zamówić szablon na bloga:
    http://zyje-sie-tylko-jeden-raz.blogspot.com/
    •Układ trój kolumnowy, taki jak teraz.
    •Co do zdjęcia zdaje się na Ciebie, ważne, aby znalazł się na nim Zayn Malik.
    •Co do kolorów mogą być podobne do obecnych, powinny być ciemne, aby biała czcionka była dobrze widoczna.
    •Cytat: ,,To Nie Ma Sensu" Jego umieszczenie jest obojętne, ważne, żeby był dobrze widoczny, w okolicach zdjęcia, czcionka może być ozdobna, ale na tyle, żeby można było odczytać napis.
    •W tle może znaleźć się zdjęcie Big Ben`a, zachodzące słońce i jakieś ładne budowle, żeby to ładnie wyglądało.
    No i to tyle, mam nadzieję, że moje zamówienie przyjmiesz. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Słowo w słowo moje zamówienie... Ciekawe podobieństwo...

      Usuń
    3. Ale dla Ciebie je wykonam ;)

      Usuń
    4. Jeszcze raz dziękuję i nadal czekam :D

      Usuń
  9. Peskipiksi Pesternomi!
    Chciałabym zamówić szablon na bloga:
    http://paulina-onedirection.blogspot.com/
    •Co do zdjęcia zdaje się na Ciebie, ważne, aby znalazł się na nim Cały zespół "One Direction".
    •Co do kolorów to takie aby czarna czcionka była dobrze widoczna.
    •I coś związane z Londynem, ty będziesz wiedziała najlepiej aby to ładnie wyglądało :)
    I mam nadzieję, że przyjmiesz zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hasło: Peskipiksi Pesternomi!
    Chciałabym złożyć zamówienie na szablon na bloga:
    stereo-soldier.blogspot.com
    Chciałabym, aby znalazły się na nim 2 pary; Harry Syles z Taylor Momsen oraz Zayn Malik z Jade Thirlwall. Zależy mi na tym, aby w tej kolejności. Całość może być w odcieniach jakiegos fioletu, bordo albo innego świeżego koloru:)
    No i żeby była widoczna czcionka. A w tle mogą znajdować się światła Londynu, Nowy jork też mógłby być;)
    Mam nadzieję, że nie będzie to problem:)

    Pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Zrobiłyście mi szablon : the-smell-of-two-hearts-1d.blogspot.com
    Chciałabym zamówić w dwa inne, ale takie same wykonanie, tylko inne kolory jak tu :
    http://sweet-lemon1d.blogspot.com/ i http://you-and-i-1d.blogspot.com/
    Jeśli dało się to naprawdę dziękuje, bo ten który został wykonany jest śliczny tylko za ciemny, wolałabym coś jaśniejszego, ale nie, aż tak brązowego :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałam od razu, czy wszystko Ci w nim odpowiada; powiedziałaś, że tak. Wtedy mogłabym Ci go jeszcze poprawić...

      Usuń
    2. Tak, ale później napisałam Ci na GG, że bym chciała zamówić w innych barwach, a ty powiedziałaś, że musisz też wykonać pozostałe szablony ; )

      Usuń
  12. Ah, skleroza. No, ale drugiego i tak bym Ci nie mogła zrobić. Nie mam czasu, żeby nawet jedno zamówienie zrobić ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Ale gdy już będziesz miała wolny czas, to spróbuj ok ? xooxo

      Usuń
    2. Jak będę miała wolny czas, to będę bardzo szczęśliwa, a obiecać mogę Ci jedynie to, że jak złożysz zamówienie pod moją następną notką, to wezmę je pod uwagę ;D
      :*

      Usuń

  13. Peskipiksi Pesternomi!
    Cześć.
    Prosiłabym o szablon. Raczej delikatny np. jasno różowy albo kremowy z wzorami retro. Oraz nagłówek z tym zdjęciem ( https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTr7v1S6e2uTPiWfHiH-NXYnWKHgyzs_PgQbSILi6pIF0hAF6eMxw ) , tym ( http://pu.i.wp.pl/k,NjgzMjM2NTYsNDY4NzUwODI=,f,1262698149.jpg ) i London Eye po środku. ( http://galeria.londyn.webd.pl/albums/userpics/10001/london-eye-sunset.jpg ). Chciałabym również, żeby pod nagłówkiem znajdowało się 5 kart. Czcionkę raczej małą i zgrabną. Między zdjęciami jakieś serduszka, czy słowa np. " Love ", " Hate " itd. Tytuł to " You Don't Know Me... " Chciałabym też żebyś wyostrzyła ten nagłówek. To mój blog : http://you-dont-know-me-1d.blogspot.com/

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Alexis ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie, czytajcie. Tylko o to Was proszę. Widzę już któreś z kolei zamówienie, chociaż w edicie napisałam już, że wykonam zamówienie dla Tessss.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w ciągu ilu dni wykonujecie zamówienia? :D

      Usuń
  15. Hahah, byłam ciekawa jak duża jest Twoja cierpliwość ;D
    A tak na serio, to trafiłaś na zły okres u mnie - i z czasem i z weną ;( Jeśli już odpalam laptopa, to góra na 20 minut ( właśnie mija czternasta ;/ ). Na szczęście już niedługo ferie, więc postaram się w końcu coś dla Ciebie stworzyć, jeśli jeszcze będziesz chciała.
    Całusy,
    zabiegana Ronnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. A co pobrałaś? xD
      Jeśli pobrałaś którąś z naszych prac, to dodaj nas do linków albo wstaw na swojego bloga w jakimś widocznym miejscu nasz button.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Hej, mogłabym prosić Was o pomoc?
    Mianowicie zamawiałam szablon u Frozen, pobrałam go już i zainstalowałam, (jest piękny :3)ale mam problem.
    Karty nachodzą na napis na nagłówku i nie moge w żaden sposób tego naprawić.
    Do tego potrzebny jest jakiś kod CSS?
    Proszę o pilną odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podałam poprawną wersję zapasową szablonu, bo wzięłam tą, która była do innego.

      Usuń
    2. "Projekt" --> "Szablon" --> "Edytuj kod HTML" i szukasz sekcji /*Header. Tam wspisujesz komendę .header {height: 650px;} Pogrubiona wartość jest zmienna, czyli ustawiasz tak, aby pasowało do Twojego bloga, ale osobiście myślę, iż 650 będzie w sam raz.

      Usuń
    3. Tak, żyję :D Już wróciłam do domu, a tata kupił mi kolejną ładowarkę, więc będę się udzielać trochę częściej :)

      Usuń
    4. To świetnie! Bo zdążyłam się stęsknić za Tobą :D

      Usuń
    5. Haha. To miłe :)A tak w ogóle, to nie wiem, czy coś zrobiłaś, ale już mi nie ucina Emmy z szablonu :)

      Usuń
    6. No to dobrze, że nie ucina, bardzo się cieszę :)

      Usuń