piątek, 18 stycznia 2013

[120] We`ll Always Have Bourbon Street

Witajcie, kochani!
Jestem Ronnie - nowa współautorka Nagłówkowego Świata :)
Chodzę do 1 klasy liceum, na profilu humanistycznym. Moje zainteresowania to między innymi moda, język angielski, filmy, a także jestem zauroczona Kanadą i Francją poniekąd też :) I uwaga: ubóstwiam The Vampire Diaries! I się tego nie wstydzę, bo ten serial, w moim odczuciu, jest zupełnie inny od reszty kreacji wampirów - nie będę przytaczać tytułów ;)
Właściwie nie wiem, co mam o sobie jeszcze powiedzieć, żeby Was zainteresowało, więc może po prostu zadawajcie pytania w komentarzach (jeśli w ogóle chcecie cokolwiek o mnie wiedzieć) :D
Dlatego przejdę od razu do moich prac.
Enjoy! ;*


Szablony


Na pewno większość czytelników wie, czyje oczy widzi ;)
Szablon stary, po renowacji. Nie jestem z niego w 100% dumna.  Prywatnie sądzę, iż jest przeciętny ;)
Ten szablon wyjątkowo widzicie na podglądzie na blogu.
Szablon przystosowany do rozdzielczości 1600 x 900.


Draco Malfoy - być może powiecie, że oklepany temat, ale ja naprawdę uwielbiam tę postać :)
Podgląd ponownie na blogu.
Szablon przystosowany do rozdzielczości 1600 x 900.


Ponownie Nina. 
Przyznaję się, że ta praca miała mieć na początku temat świąteczny. Robiłam go jakoś tuż po Nowym Roku.  Zmieniłam zdanie, gdy zobaczyłam, że to zdjęcie idealnie pasuje do tła ;)
Jeśli się mylę - krzyczcie! ;)
Szablon przystosowany do rozdzielczości 1600 x 900.



Nagłówki


Szczerze? Nie wiem, co mogę o nim powiedzieć :D



Tyle na dziś. Mam nadzieję, że chociaż kilku osobom spodobały się moje prace. 
Przyjmę 1 zamówienie, ale niestety tylko to, które wybiorę :)

xoxo  

11 komentarzy:

  1. tez z draco jest swietny. bardzo mi sie podoba. na prawde ciesze sie, ze jestes z nami, bo robisz swietne szablony. przepraszam za brak polskich znakow, ale jestem na telefonie, a on nie ma takich opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli mogę Ci doradzić to rób szablony, których tło ma wymiary 1366x768, bo widzę, że te są trochę ucięte ;)To znaczy ten z Ianem i Niną. Ten z Draco jest bardzo ładny. Ma w sobie coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz powiedzieć w jakim sensie ucięte? :)

      Usuń
    2. Chodzi o to, że Ian ma pół twarzy, bo reszta jest ucięta. Ramki, w których jest 'O mnie' też są widoczne tylko do połowy. I to na rożnych przeglądarkach.

      Usuń
    3. A tak z ciekawości: jaką masz przekątną ekranu? ;)

      Usuń
    4. Przekątna ekranu nie ma znaczenia :)

      Usuń
    5. Mi też ucina, ale i tak szablony są ładne :)

      Usuń
    6. A to jest, drogi Anonimie, akurat guzik prawda, że przekątna ekranu nie ma znaczenia. Widać, jak się znasz na tworzeniu szablonów, skoro proponujesz używać tła o innych wymiarach, bo masz uciętą boczną ramkę. Uważaj teraz: boczna ramka nie ma absolutnie nic wspólnego z tłem. Nie jest bowiem ustawiana razem z tłem, tylko poprzez komendy css, co więcej, również jej ustawienie i szerokość w ten sposób są przez Ronnie ustalane pod JEJ widok z ekranu. Oznacza to więc, że jeśli ma inną rozdzielczość, będzie to widzieć inaczej niż my. Ja na przykład dostosowuję wszystkie swoje szablony właśnie do rozdzielczości 1366x768, a od wielu osób słyszę, że coś im gdzieś ucina, jak również mnie ucina zazwyczaj boczne ramki w szablonach Ronnie. Niestety Blogspot po prostu ma to do siebie, że szablonu nie ustawia się do każdej rozdzielczości, tylko do swojej - jakiś sposób na takie "uniwersalne" ustawienie pewnie jest, ale ja go nie znam. Także, Anonimku: radzę najpierw się douczyć, a dopiero potem radzić innym. Bo akurat rodzaj przeglądarki nie ma tu nic do rzeczy, w przeciwieństwie właśnie do rozdzielczości ekranu.

      Całuję,

      Usuń
  3. hasło:Peskipiksi Pesternomi
    Cześć, chciałam, abyście mogły wykonać szablon na bloga : http://the-smell-of-two-hearts-1d.blogspot.com/
    Chciałam by, była to sylwetka Zayn'a Malik'a, którą możecie same wybrać, a i jego byłej dziewczyny Justine, którą chcę znów odzyskać. Jeśli by się udało to prosiłambym o to zdjęcie: http://the-smell-of-two-hearts-1d.blogspot.com/2012/09/bohaterzy_30.html

    Prosiłam, by o zamieszczenie napisu ' The smell of two hearts ' Zdjęcie magło być w kolorach sepii z motywami UK : Autobus, Big Ben itp lub takie tło : http://you-and-i-1d.blogspot.com/ Postacie mogły by być nawet troszeczkę rysunkowe. Jeśli można było to proszę o wykonanie dwóch szablonów z tymi kolorami. Dalsze pomysły zostawiam Wam. Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe. Jeśli jest jeszcze jakaś potrzeba to na mój nr GG : 45863484 . Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po myśli.
    Pozdrawiam gorąco xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń