wtorek, 25 września 2012

[106] Blue is the Colour

Zamówienie: how-to-live-without-you.blogspot.com  
Czcionki: 1f3b45
Tło zewnętrzne: d8e7e4
Cały blog: 1128 Prawa:500
Arkusz CSS: .header { height:610px;}

Zamówienie: his-feelings.blogspot.com
 Nagłówek
Tło wewnętrzne
Czcionki:252c33
Tło zewnętrzne: d4d9de
Cały blog: 1300 Prawa: 500
Arkusz CSS: .header { height:580px;}
Przepraszam Bellatrix za tak długi okres wyczekiwania, ale nie miałam ładowarki, bo się zepsuła (znowu!) i nie mogłam w ogóle skorzystać z komputera. Jedynie telefon mnie ratował :)
Jeśli szablony nie spełniają waszych oczekiwać, możecie poprosić o wykonanie nowego. Nie krępujcie się!
Tym razem mam nową ładowarkę, więc mam nadzieję, że nową notkę dodam jak najszybciej.
Tytuł notki, to  pierwszy wers hymnu mojego ulubionego klubu piłkarskiego ;) Kibicuję mu od kiedy skończyłam 11 lat ^_^
Limitu na zamówienia nie ma. Przyjmę te, które spodobają mi się najbardziej.

16 komentarzy:

  1. Cześć; ) Chciałabym zamówić szablon na bloga http://common-feeling.blogspot.com/ chciałabym aby szablon był z Justinem Bieberem i z Miley Cyrus. Prosiłabym żeby Miley była w starej fryzurze, nie tej co teraz ma. Chciałabym aby w szablonie znalazły się zdjęcia Justin'a z As long as you love me
    http://cdn.popdust.com/wp-content/uploads/2012/08/bieber-long-holding.jpg
    http://www.closermag.fr/sites/default/files/imagecache/article-main/justin-bieber-michael-madsen-as-long-as-you-love-me-1.jpg
    http://www.welovemusic.fr/img/imgs/article/5731_justin_timberlake___as_long_as_you_love_me__video_clip_du_jour_ad.jpg. Odcienie wolałabym z tych ciemniejszych, na przykład szary, czarny lub inne, zostawiam to do twojej dyspozycji. Chciałabym aby znalazł się w szablonie napis: It's like you're screaming, and no one can hear. Odpowiadałby mi układ jednokolumnowy jeśli to nie problem : ) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuluje zamówienie. Przepraszam. Powodem jest usunięcie bloga.
      ~ Alexx.

      Usuń
  2. Hej mogłabyś mi zrobić nagłówek ? Hej (: Chciałabym abyś zrobiła mi nagłówek na bloga: http://never-let-you-go-jb94.blogspot.com/ Coś w fiolecie albo różu Napis: "try to take advantage of the end of what you have..." Sama wy bież jakąś fajną czcionkę :) Chciałabym aby był takiej wielkości jak ten na twoim blogu. Zdjęcia podam ci pare linków ale wybież tylko te co ci się przydadzą okey? Myśle że sama świetnie zrobisz resztę :)
    Razem: http://www.lastfm.pl/music/Avril+Lavigne/+images/58693395 http://www.lastfm.pl/music/Avril+Lavigne/+images/58693235 Ona: http://www.lastfm.pl/music/Avril+Lavigne/+images/219136 http://www.lastfm.pl/music/Avril+Lavigne/+images/18744 http://www.lastfm.pl/music/Avril+Lavigne/+images/55860147 On: Justin Bieber sama wy bież jakieś fajne fotki. Nick: Martii, a na Twittera: @Bieebsss Z GÓRY DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest naprawdę ładny :3 Podoba mi się, ale z tego wszystkiego zapomniała o napisie (ale mi wstyd) a iwęc mogłabyś dorobić napis? Byłabym naprawdę bardzo wdzięczna, jeszcze raz przepraszam za to małe niedociągnięcie. ''It’s like you’re the other half of me
    I feel incomplete.''

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy cudowny ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, chciałabym się dowiedzieć, czy możliwa byłaby pomoc w poprawce szablonu? Nie jestem jakimś geniuszem w tym, ale bardzo bym chciała, żebym dziwna przerwa (mimo różnych ingerencji w html i css) nadal jest. Widać ją w przeglądarce firefox, natomiast chrome już nie. Czy byłybyście w stanie jakoś mi to usunąć albo podać jakiś kod, cokolwiek? :)
    Byłabym wdzięczna za jakikolwiek odzew z waszej strony :)
    Pozdrawiam :*
    http://rozalia-atosti.blogspot.com/ - blog z którym mam problem

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło: Lily of the Valley

    Chciałabym dwukolumnowy szablon z
    czego kolumna na notkę powinna być szeroka, bo dodaję wiele zdjęć o sporym formacie. Kolor szablonu, najlepiej ciemny, ale MOŻE mieć wstawki koloru
    miętowego. Byłoby super gdyby na nagłówku był napis ( jakąś ciekawą czcionką )
    "Until we bleed". To tyle... więcej nie oczekuję ;) Mój adres bloga to bitherphobia.blogspot.com
    GG: 8403941 a e-mail : natex@onet.eu Pozdrawiam i z góry dziękuję. Jeśli to możliwe proszę o odzew ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lily of the Valley!

    Chciałabym zamówić szablon na http://zmienicprzeznaczenie.blogspot.com/
    Bedzie to HP FF, w nagłówku chciałabym aby była dziewczyna o długich brązowych włosach, kolorystyka szablonu utrzymana w zielonej tonacji gdyż bohaterka będzie ślizgonką. Prosiłabym aby nagłówek nie był strasznie napaćkany, ładny, przejżysty, prosty. Szablon dwukolumnowy, obojetnie czy prawo czy lewostroonny. Z resztą zdaję się na ciebie i daję pole do popisu. Czekam i dodaję link na stronę. Na razie na blogu nic nie ma, mam nadzieję, że to nie problem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry, chciałabym zamówić szablon.
    Hasło: Lily of the Valley
    Link do bloga: http://zapach-zauroczenia.blogspot.co.uk/
    Wygląd szablonu: No to tak… Byłoby świetnie gdyby było w nagłówku to zdjęcie -kilik- bo chyba ono najtrafniej ukazuje głównego bohatera. Dalej, akcja opowiadania dzieje się w Londynie i można by „wcisnąć” jakieś rzeczy kojarzące się z tym miastem jeśli to by pasowało. Nie jest to koniecznie, bo ogólnie, chciałam zostawić szablon w Twoich rękach i poprosić, aby nie był on przesadzony.
    Kolory w szablonie…Chyba szarości, czernie, ale nie pogardzę czymś innym, bardziej kolorowym, byle nie rażącym w oczy.
    Układ, chyba taki jak jest na blogu, a napis na nagłówek wystarczy nazwa bloga, czyli Zapach Zauroczenia i/lub miło by było zobaczyć cytat "Bo w nas jest raj, piekło i do obu szlaki.".

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasło :Lily of the Valley
    Cześć :) Chciałabym zamówić szablon na www.flyin-without-wings.blog.onet.pl Czy jeszcze robicie na blogi onetu? Prosiłabym o kontakt na gg: 806 79 43 lub na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow właśnie odkryłam tą stronę . Powiem tyle nie oriętuję się jeszcze w waszych nickach ale patrząc na wszystkie szablony , stwierdzam że macie ogromny talent. Naprawdę cudowne nagłówki . Ymmm mam wielką prośbę czy któraś z was mogłaby dla mnie wykonać nagłówek na bloga . Może streszczę go trochę. Historia dziewczyny która pragnie być gwiazdą , dzięki programowi i swojej przyjaciółce spełnia marzenia . Później na swojej drodze spotyka chłopaka .Zakochują się w sobie , niestety on jest wielką gwiazdą w boys bandzie, a ona rozkręca swoją karierę w biznesie muzycznym ,utrudnia to im wszelkie spotkania .
    Bardzo bym chciała aby zdjęcie pięknej brunetki o kręconych włosach się tam znalazło i napis "Just Let Me Love You " tak właśnie nazywa się owy blog . Dałybyście to dla mnie zrobić ? ymm jak byście chciały kontakt to mój e-mail - mistercurly@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak teraz patrzę i zastanawiam się, dlaczgo wcześniej nic nie napisałam. Szablon, który dla mnie zrobiłaś jest cudowny (his-feelings). Właśnie tak sobie to wyobrażałam, no. może w ciemniejszych barwach, ale nie narzekam! <3
    Tylko mam problem z poprawnym wstawieniem go :C
    nie jestem długo na blogspocie i ciągle się uczę. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Lily of the Valley!

    Cześc spróbuję ci się tu jakoś kreatywnie rozpisać : ) .
    Jestem Riyo , i chciałbym właśnie u ciebie zamówić szablon na mojego bloga http://riyo-montgomery-life.blogspot.com/ - zamawiam u ciebie ponieważ widzę,że podchodzisz do tego poważne i bardzo dobrze ci to wychodzi . Mój blog jest o świecie simów , może to troche dziecinne ale zależy dla kogo , to jest moją pasją blogowanie.
    Chciałbym aby na nagłówku była jakaś simka,obojętnie jaka , a kolory , tak kolory.. chyba tutaj zdaje się na ciebie i czekam na odpowiedż .

    Riyo .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. cześć XD poszukuję szablonu na mojego bloga { http://spy-of-love.blogspot.com/ } chciałabym, żeby był ciemny, była na nim jakaś para, nie wiem dokładnie jak to opisać. tajemniczy, bo jest to opowiadanie o szpiegach XD mogą tam być jakieś nawiązania do szpiegostwa. nie wiem czy kojarzysz piosenkę 'Catch Me' Demi Lovato. w każdym razie chciałabym, żeby był cytat z tej piosenki, dokładniej z refrenu. dodam tu, żebyś nie musiała tego szukać:
    But you're so hypmotizing
    You've got me laughing while I sing
    You've got me smiling in my sleep
    And I can see this unraveling
    Your love is where I'm falling
    But please don't catch me...
    jak chcesz to możesz to skrócić ; )

    no, ogólnie o chyba tyle jeżeli chodzi o moje wymagania. z góry dziękuję i pozdrawiam
    ameba Krysia ; )

    OdpowiedzUsuń